Kualiti perkhidmatan pengurusan fasiliti kajian kes di Kompleks Ibu Pejabat JKR Malaysia

Main Author: Faizul Azlan Loman 1977- (Author)
Corporate Author: Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
Other Authors: Maimunah Sapri
Language:Malay
Published: Johor Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah, Universiti Teknologi Malaysia 2011
Subjects:
LEADER 01042cam a2200265 7i4500
001 0000036775
005 20210910090000.0
008 210913 may may
040 |a UTM  |b may  |c JKR  |e rda 
090 0 0 |a HD1394  |b .F35 2011 
100 1 |a Faizul Azlan Loman  |d 1977-  |e author 
245 1 0 |a Kualiti perkhidmatan pengurusan fasiliti  |b kajian kes di Kompleks Ibu Pejabat JKR Malaysia  |c Faizul Azlan Loman 
264 1 |a Johor  |b Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah, Universiti Teknologi Malaysia  |c 2011 
300 |a xxi, 177 pages  |b illustrations  |c 30cm 
336 |a text  |2 rdacontent 
337 |a unmediated  |2 rdamedia 
338 |a volume  |2 rdacarrier 
500 |a Supervisor : Dr. Maimunah Sapri 
502 0 0 |a Thesis (Sarjana Sains (Aset dan Pengurusan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2011 
650 0 |a Facility management 
650 0 |a Real estate management 
700 0 |a Maimunah Sapri 
710 2 |a Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah 
999 |a T000121 
999 |a T000121  |b Research Paper  |c General Collection  |e JKR CREaTE